Mobile Menu Icon
Kalp Solo

Solo'nun Hikayesi

Solo Solooo...

Kalitesi ve güvenilirliğiyle Türk kağıt sektöründe önemli bir yere sahip olan Solo, Ipsos araştırma kuruluşunun düzenli olarak yaptığı araştırmaya göre kağıt kategorisinin en çok haneye erişen markası.

Solo markası 1978 yılından bu yana yürüttüğü çeşitli kampanyalarla tüketicilerine "Hem kaliteli, hem hesaplı" iletişimi ile yaklaşıyor. Bu özelliğini, portföyünde bulunan kaliteli ve hesaplı tuvalet kağıdı, kağıt havlu ve peçete ürünleriyle de güçlendiriyor.

Solo'nun sembolü haline gelen "Eller" ilk kez 1989 yılında kullanılmaya başlandı. "Solo Solo Soloooo" müziği ise dünden bugüne tüketicilerin diline pelesenk oldu. Zaman içerisinde "Eller" ve "Solo müziği", "Hem dayanıklı, hem hesaplı" sloganı ile bir bütün haline geldi.

Reklam Filmleri
Slider İleri
Slider Geri